Gestió de xarxes socials i nova comunicació ciutadana

Gestió de xarxes socials i nova comunicació ciutadana

Les xarxes socials ja no serveixen només per difondre missatges sinó que s’han convertit en unes eines imprescindibles per poder relacionar-se, conèixer i interactuar amb el conjunt de la ciutadania.
Per aquest motiu, Intus aposta per un bon pla de comunicació 2.0 i una gestió dissenyada i pensada estratègicament, ja sigui en el sector públic com el privat, amb l’objectiu que el nostre client en pugui fer un ús més adequat i acurat en funció dels seus objectius, i pel contrari no sigui fruit de la improvització.

Gestió de continguts comunicatius

Gestió de continguts comunicatius

És evident que vivim en el món de la comunicació i de la informació. Avui en dia, els mitjans de comunicació són tan innovadors (web, blogs, xarxes…) que permeten uns fluxos de comunicació interna i externa que cada vegada esdevé més difícil. Per això Intus aposta per un bon ús de les tècniques comunicatives generant uns continguts de qualitat i un bon ús de les tècniques per tal d’aconseguir una eina productiva eficaç, que és l’objectiu final de tota comunicació. Transmetre un missatge ràpid i de manera eficaç i eficient fa la comunicació sigui fluida i productiva i optimitzi els recursos i les capacitats.

Organització

Organització d’actes i relació amb els mitjans

L’organització d’esdeveniments ja sigui en l’àmbit de l’empresa o les institucions i administracions requereix dominar les regles del protocol i d’organització segons les seves directius estratègiques i tècniques de màrqueting per tal d’obtenir l’èxit buscat. Intus ofereix un personal amb capacitat i experiència de planificar, estructurar i gestionar l’organització d’actes i la relació amb les mitjans de comunicació per tal de fer una difusió més enllà dels propis canals i augmentar la cobertura.

Plans de Comunicacio

Plans de comunicació

Sembla clar que avui en dia tota entitat o institució comunica, tant si es fa intencionadament amb un programa d’actuació, com si no. Però Intus té clar que amb un bon pla de comunicació aconseguim generar una imatge específica i estructurada que aporta una visibilitat amb un discurs comú divulgant els valors i objectius que es pretenen transmetre. Un bon pla de comunicació ha de saber detectar els punts febles del desenvolupament del pla estratègic i disposar de capacitat de reacció davant possibles inconvenients. Així creiem que la comunicació es configura com una dimensió essencial de les diverses fases del pla: diagnosi, disseny, implementació i resultats i conclusions.

Uso de cookies

Aquesta web utilitza galetes pròpies i de tercers per mesurar i gestionar visites a la web, també per oferir una millor experiència i servei. Si continueu de navegar considerem que accepta la seva utilització. Podeu canviar la configuració i trobar més informació sobre les normes de galetes al enllaç següent política de cookies política de cookies, fes click a l'enllaç per a més informació.plugin cookies

ACEPTAR